Alweer een reisje 2020

25 augustus 2020 - Maassluis, Nederland

Woensdag 19 augustus.

Weer op reis, we hadden een sterretje van steenslag op de ruit, dat hebben we vanmorgen eerst laten repareren. In de loop van de middag zijn we naar Kenny en Dorien in Rijsbergen gereden omdat we een paar dagen met Kody met de camper weggaan, daar hebben we in de tuin een biertje gedronken en de camper kindvriendelijk reisvaardig gemaakt waar bij er van alles te ontdekken was.

IMG_20200819_115058 20200819_184941

Donderdag 20 augustus.

Vanmorgen even na negen uur zijn we gaan rijden naar camping Kuierpad in Wezuperbrug, Drenthe waar Helma en Bas met de kinderen met vakantie zijn en wij ook een paar dagen een plaats geboekt hebben. Er was veel verkeer op de weg, maar met halverwege een koffie stop waren we rond het middag uur op de camping waar we een plekje vlakbij Helma en Bas konden uitzoeken en er meteen naar  toe mochten, alles vriendelijk en keurig geregeld. Helma loodste ons naar de plaats en verder hebben de kinderen met zijn allen heerlijk vermaakt  tot in de avond in de vijvers, het zwembad en de speeltuin. Het was een topdag.

IMG_20200820_102012 IMG_20200820_121903 IMG_20200820_141553 IMG_20200820_175336

Vrijdag 21 augustus.

Weer de hele dag in het zwembad en de verschillende vijvers met glijbanen plezier maken met de kinderen, met prachtig weer.

IMG_20200821_142233 IMG_20200821_144644 IMG_20200821_112956

Zaterdag 22 augustus.

Vandaag waren er allerlei activiteiten met luchtkussens e.d waar de jeugd zich op uit kon leven, Kenny en Dorien kwamen ook naar de camping om Kody op te halen dus Kenny moest gelijk mee het water in met zijn zoon die hem wilde laten zien wat hij allemaal al kon. In de loop van de middag kwamen er een paar enorme plensbuien over en daarna hebben we de de grote camping verkend. Aan het eind van de middag heeft Bas de barbeque aangestoken en na het eten hebben we Kenny en Dorien uitgezwaaid die met Kody naar huis gingen, toen was de rust weer gekeerd.

IMG_20200822_113618 IMG_20200820_141553 IMG_20200822_122200

Zondag 23 augustus.

Afgelopen nacht heeft het veel geregend en het bleef vanmorgen maar door gaan. We hadden toen Kody weg was weer twee logees, Emma en Dominique wilden in de camper slapen, wat voor ons geen probleem was. Na het ontbijt hebben we tussen de buien door de boel opgeruimd, koffie gedronken bij Bas en Helma en daarna hebben ze ons uitgezwaaid. Eerst hebben we een paar boodschappen gedaan en daarna zijn we naar de Kampeerhal in Roden gereden waar van alles te koop is, je moet toch wat doen op zo'n dag, later in de middag zijn we naar het Paterwoldse meer vlak bij Groningen gegaan waar we op een parkeerplaats bij de jachthaven waar met dit weer niet veel activiteiten zijn gegaan om te overnachten. Morgen weer een nieuwe dag.

IMG_20200823_171521 IMG_20200823_171624

Maandag 24 augustus.

Vannacht weer heel veel regen en de vooruitzichten zijn niet goed. Toen ik de mail box opende zag ik een bericht van Pieter en Bertha, dat zijn camper kennissen van die ons om 10 uur uitnodigden op de koffie, na een telefoontje was 10.30 uur ook goed, ze wonen 5 kilometer rijden vanaf de parkeerplaats waar we nu staan, dat wisten we niet maar Bertha had in ons verslag gelezen waar we stonden en ze vonden het gezellig als we langs kwamen. Er was koffie met gebak en een drankje en het werden een paar gezellige uurtjes waarin we van alles bij te praten hadden. Pieter gaf ons nog een tip voor een parkeerplaats aan het meer waar je mooi met de camper kunt staan dus daar zijn we vroeg in de middag naar toe gegaan om de buien af te wachten. Aan het eind van de middag werd het droog dus heb ik nog een poosje de fiets gepakt om een prachtig rondje om het meer te doen en na het eten kwam Bertha nog even kijken of alles goed was. Ondanks de regen was het toch weer een fijne en gezellige dag.

IMG_20200824_173207 IMG_20200824_162700

Dinsdag 25 augustus.

Vanmorgen zaten we aan het ontbijt toen stond Pieter aan de deur om nog even gedag te zeggen, hij kwam langs op zijn dagelijkse loop rondje. Na het ontbijt zijn we naar Veendam gereden, daar zijn we op de koffie geweest bij onze camper vrienden Ede en Ineke, er was weer veel bij te praten over de afgelopen periode met koffie, gebak en een glas wijn. Na een paar gezellige uurtjes en de lunch zijn we half in de middag vergezeld van heel veel regen naar huis gereden.

Als het weer beter was geweest waren we nog wat langer weg gebleven, in Groningen is voor ons nog veel te ontdekken en dat gaan we dan ook zeker doen. Het waren leuke dagen met de kinderen, kleinkinderen en het bezoek aan Pieter en Bertha en aan Ede en Ineke.

Tik op de foto om te vergroten.

1. Yvonne Buys:
    Heel veel plezier en groetjes, Buck en Yvonne
  2. Thijs en Trude.:
    21 augustus 2020
    Leuk de foto,s. Fijn, dat ze het allemaal zo goed maken.Groetjes van Thijs en Trude.
  3. Berta Smilda:
    21 augustus 2020
    Foto: Wat een trotse Oma en een prachtig mannetje met mooie rode krulletjes (dat zie je niet zo vaak) prachtig!! Wat een rijkdom om met elkaar op de camping te zijn. Heel veel plezier. Hartelijke groet Pieter en Berta.
  4. Marja:
    24 augustus 2020
    Heel leuk al die familie foto's, verder nog een fijne reis.
    Geniet ervan.
  5. Franka Roeters:
    24 augustus 2020
    Wat heerlijk dat jullie met elkaar op de camping waren, een stralende oma op de foto, en veel blije kindjes ,