Winter 2020 Spanje en Portugal

23 januari 2020 - Alicante, Spanje

Maandag 20 januari,

Gisteren kregen we een mailtje van Transavia dat we om 12.00 uur in plaats van 7.15 uur zouden vliegen, dus heeft Helma ons voordat ze naar haar wek ging om 9.00 uur op het vliegveld in Rotterdam afgezet. In de loop van de ochtend kregen we meldingen dat de vlucht weer vertraagd was en de voucher die we gehad hebben voor het restaurant opgewaardeerd was, het vliegtuig stond klaar maar omdat er brand geweest is, samen met het slechte weer was het vliegveld in Alicante gesloten. Om 18.00 uur werden we opgeroepen om in de bus te gaan en zijn we naar de bagage band gebracht om de koffers op te halen, daar kregen we de mededeling dat we naar het Best Western hotel konden lopen of naar huis gaan, wij hebben voor het eerste gekozen, kregen daar een dinee aangeboden en een prima kamer. Morgen weer een nieuwe dag.

DSC_1827 DSC_1828

Dinsdag 21 januari,

Vannacht hebben we een mail gekregen dat we om 7.40 uur naar Murcia zouden vliegen. Om 5.30 uur zaten we aan een goed ontbijt, daarna zijn we naar de vertrekhal gelopen, weer vertraging en uiteindelijk stegen we om 9.15 uur op. Het was mooi om boven de wolken te vliegen en we waren om 11.30 uur in Murcia, daar was niets meer geregeld door Tranavia, we zijn met een bus naar het busstation in Murcia gegaan we moesten drie kwartier wachten op een bus naar het vliegveld van Alicante waar we om 14.30 uur waren, daar hebben we de parking gebeld om ons op te halen en toen ging alles heel snel om 15.00 uur reden we weg, boodschappen gedaan, water getankt en daarna zijn we blijven staan op de parkeerplaats van het winkelcentrum in Gran Alicant.

DSC_1829 DSC_1830  DSC_1832~2

Woensdag 22 januari,

Het was prettig wakker worden met de zon op het raam van de camper, voor de lunch rustig aan gedaan, nog wat boodschappen gedaan en daarna zijn we een paar kilometer verder aaan de andere kant van de berg naar het strand van Carabassie gereden waar Ede en Ineke ook staan. Het was leuk om ze na anderhalf jaar weer te zien en we hadden genoeg bij te praten buiten in de zon, gelukkig was er voldoende wijn in voorraad.

DSC_1831~3

Wordt vervolgd.

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Bart Vervoort:
    23 januari 2020
    Eindelijk op bestemming en nu genieten 😎
  2. Jan & Marja:
    23 januari 2020
    Leuk jullie weer te volgen, maak er een fijne reis van.
  3. Fred en Yvonne de Krom:
    23 januari 2020
    De camper weer gevonden, veel plezier
  4. Franka:
    24 januari 2020
    Fijn dat jullie weer on tour zijn, en fijn dat er genoeg wijn is Johan, en dan ook nog met gezellige mensen 🍷, dat houden jullie wel even vol
  5. Thijs en Trude.:
    24 januari 2020
    Wel even pech, maar nu weer volop genieten. Ben benieuwd naar al jullie verhalen. Groetjes Thijs en Trude.