Najaar 2019 naar het zuiden.

17 september 2019 - Charleville-Mézières, Frankrijk

Zondag 15 september,

Weer een nieuwe reis, na bijna 3 maanden thuis geweest te zijn. Vanmorgen hebben we het rustig aan gedaan, naar Kenny en Dorien in Rijsbergen gereden, waar Kody het druk had met de appeloogst, daar geluncht en in de middag naar Cadier en Keer in Limburg gereden, waar we bij een sportcomplex gestopt zijn om te overnachten.

DSC_0012 20190915_132721

Maandag 16 september,

Vanmorgen zijn we eerst naar Wittem gereden, daar hebben we de camper geparkeerd en zijn toen op de fiets meestal langs het riviertje de Geul over Gulpen en Schin op Geul naar Valkenburg gegaan. Valkenburg is altijd weer leuk, hier hebben we en paar uur rond gelopen, wat gegeten en toen weer terug, het was een prachtige fietstocht. Toen we weer bij de camper waren zijn we naar de camperplaats in Blegny bij de mijn gereden om te overnachten.

DSC_0018 20190916_123053 DSC_0017 20190916_135603

Dinsdag 17 september,

Na het ontbijt zijn we over de snelweg naar de camperplaats in Charleville Mezieres gereden, waar we na de lunch een eind langs de Maas gefietst hebben en later buiten konden zitten, het was een mooie dag.

20190917_145309 DSC_0019

1. Franka:
    17 september 2019
    Leuk jullie weer te kunnen volgen, wij willen zondag vertrekken en we zullen elkaar zeker treffen , een hele fijn reis gewenst
  2. Annemiek en coen:
    17 september 2019
    Heerlijk hè Limburg!!! Goede reis verder , we gaan t weer volgen!!
  3. Bart Vervoort:
    Mooi België veel plezier 🍺
  4. Anneke- Jaap:
    18 september 2019
    Veel plezier. Wij zijn onderweg naar Verdun.